Sunday 2 August 2009

US Armenian fashion photographer Vaunn Yevo in EL Style Yerevan

The latest issue of El Style magazine in Yerevan includes an interview with and exclusive photo-session by US Armenian fashion photographer Vaunn Yevo.

Vaunn Yevo was born in Yerevan, Armenia, but moved to LA aged 12, as his parents believed he would have no chances of establishing as artist in Armenia. He studied arts in Yerevan, then Russia, followed by Art Institute of LA. In 2002, Vaunn launched his first fashion magazine, CRU.
Մոսկվայի Արվեստների ակադեմիայում ուսանելուց հետո Վանը հաստատվում է Լոս Անջելեսում, 1994թ-ին ստեղծում է CRU գովազդային ընկերությունը` համագործակցելով Warner Bros., Sony, FOX ընկերությունների հետ, 2002թ-ին տպագրում է CRU fashion-ամսագիրը, որպես լուսանկարիչ` աշխատում Փերիս Հիլթոնի, Մենդի Մուրի, Թրեյսի Բինգհեմի հետ...

Ես ծնվել եմ Երևանում, սակայն 12 տարեկան հասակում հեռացել եմ Հայաստանից` ընտանիքիս հետ հաստատվելով ԱՄՆ-ում: Ես 4 տարի սովորել եմ Զեյթունում գտնվող Արվեստի դպրոցում, հետո ուսումս շարունակել եմ Սանկտ Պետերբուրգում, սակայն եթե ինչ-որ բան գտել եմ, ապա` միայն Լոս Անջելեսում: Բացի այդ` ծնողներս համոզված էին, որ Հայաստանում ես չեմ կարողանա կայանալ որպես արվեստագետ: Ես ստեղծագործել սկսել եմ Արվեստների դպրոցում, ապա տեղափոխվել եմ գրաֆիկ դիզայնի աշխարհ` աշխատելով մի շարք fashion ամսագրերի համար, մինչև որ 2002-ին ստեղծեցի իմ ամսագիրը` CRU-ն, որի միջոցով էլ հնարավորություն ունեցա համատեղել այդ բոլոր մասնագիտությունները:

Սա առաջին full fashion ամսագիրն էր Լոս Անջելեսում, և ես հպարտ եմ, որ ստեղծել եմ այն:
He has photographed and worked with "many celebrities such as George Stults, Paris Hilton (photo of Vaunn with Paris - above, via modelrun.com), Madonna, Mandy Moore, Christian B, INNIS and many others to create strong images not only for his publication but also for other companies." Kamoblog posted selected photos of Vaunn Yevo's exclusive photo-shoot with Armenian models in LA.

No comments: